MacBook Air m2 8gb'ı 22 bin liraya satıp m4 16gb aldım sonunda bu çileden kurtuldum artık istediğim kadar iOS app çıkarabilirim. Cursor ve benzeri idelerle bu işi yapan süper hızlı yapanlar var mı aramızda? Takip ettiğiniz bir guide var mı? Nasıl hızlanabilirim?

BeğenFavori PaylaşYorum yap