#portatifklima Odayı ve de koridoru falan da buz gibi olmasa da baya bir serinletti. Yeter de artar bile. Kiracı adamız normal klimasıyla onun kurulumuyla yok vakumladılar mı vakumlamadılar mı birton abidik kubidik dertleriyle uğraşmaya gerek yok. Sesli ama yapacak birşey yok. Evin içinde hayvan gibi terlemektense bu şekilde sese katlanıp serin serin izmir sıcağında takılacağız.

BeğenFavori PaylaşYorum yap