@agab BlackboxAI kullandın mı hiç? Kodlama amaçlı nasıl acaba? Fiyatları baya uygun yıllık alınca da. 6-7 dolar civarına mal oluyor aylık. Birşey değil aslında. Merak ettim yani. Ben şuan AI tool kullanmıyorum ama birşeyler yapmayı düşünüyorum.

Bunda da AI coding agent var ama ben anlayamadım farklı mı bunlar. https://docs.blackbox.ai/website/ai-coding-agent #Cursor #BlackboxAI #Trae #TeknoAI

BeğenFavori PaylaşYorum yap