Mobilde chrome mi frefox mu hangisini tercih ediyorsunuz arkadaşlar
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
operadan vazgeçemedim.... 🙂
hangisi mobil olanimi 1mb boyutu var ya yoksa diğer esas olanı mı? 🙂
Telefonun donanımı iyiyse kesinlikle chrome.
htc one m8 aslında kendi tarayıcısı da var oda güzel @commodore64
one m8 se sense arayüzünün tarayıcısı güzel ondan devam et bence 🙂
senkronizasyon = chrome 😀
Android ve iOS fark etmez açık ara Chrome.
Telefonda eşitlemeyi açık tutuyorsunuz değil mi oda fazla pil tüketimine neden olmuyor mu sizce @ardazeytin
Google iyi bu konularda siteler genelde Chrome u baz alıyorlar. O yüzden hız ve uyum daha yüksek.
chrome de eşitlemeyi açık tutuyorsunuz değil mi oda fazla pil tüketimine neden olmuyor mu sizce
Mobilde opera tercih ediyorum. Symbian'dan kalan bir alışkanlık yada farklı arayışlar içinde de olabilirim...
Memnun olduğumuz bir tarayıcı dışındaki tarayıcıları denemediğimiz sürece misal hangisinin hızı bizi memnun edecek bilemeyiz. Ne kadar çok çeşitlilik o kadar iyi karar verme aşaması.
@ardazeytin o zaman masaüstündeki ckromeyi kapatırsam mobilde açık olan sayfa kalmıyor ki yani nasıl kaldığım sekmeden devam edebiliyorum mobilde?
https://html5test.com/results/mobile.html