#MarvelSpiderManRemastered oynuyorum. 25 saat geçti, çok keyif alıyorum. Etkinlik ve yan görevlerin de tamamını yaparak senaryoda ilerliyorum. O yüzden çok erkenden baya geliştirerek ilerledim. İkinci oyunu da sanırım indirime girmeden aldıracak bana.

BeğenFavori PaylaşYorum yap