İphone adım sayarında sıkıntı mı var acaba bu kadar yüksek çıkması çok münkün değil. Honor band6 kullanıyorum bu hafta ortalama 20k adım sayım var iphone a göre 40k

BeğenFavori PaylaşYorum yap