beyler aranızda son yerel seçimde sandık görevlisi olan var mı? hesabınıza ne kadar yatmış?
bizim burada yolsuzluk döndüğü iddia ediliyor, milliyetin sitesinde sandık görevlisi maaşı 2088₺ yazıyor bize 694₺ yattı sizde durumlar nedir?

beyler aranızda son yerel seçimde sandık görevlisi olan var mı? hesabınıza ne kadar yatmış?
bizim burada yolsuzluk döndüğü iddia ediliyor, milliyetin sitesinde sandık görevlisi maaşı 2088₺ yazıyor bize 694₺ yattı sizde durumlar nedir?

Son bir saat içinde 106 ziyaretçi, 45 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Memur üye ile normal üye ücretleri farkli
Ben görevliydim nereye yatıyor ki? Şubeden gidip almayacakmıyız ?
Subeye gitmene gerek yok bilgisayardan ziraat bankası hesabını açıyorsun ödemelerden alıyorsun
700lira civarıdır yatacak para eğer başkan ya da memur değilseniz. Ne zaman nereye yatar konusunda bilgim yok.
Senin hesabına mı yattı? Ben gidip kendimiz alıcaz diye biliyorum ama. İnternette 1040 gibi bişey yazıyodu ama herkese 694 yatmış. Ben de anlamadım. Ben daha çekmedim
Başkandım henüz yatmadı.
3 tür ücret olur. Başkan 3 yevmiye alır. Memur 2 yevmiye diğerleri tek yevmiye alır. Yevmiye kaç lira ise ona göre ücretiniz belli olur. Başkanlar 2800 civarı alacak diye duydum. Demek ki yevmiye 900 tl civarı.
Yattı, ziraat mobilde odemeler merkezi ödemeler altında hesaba cekebilirsin.
Yattı başkan 2936 TL