Ülkemizde kamunun teknoloji ile arası ne zaman düzelecek bilmiyorum. Hizmet verdiğim firmaya fatura keseceğim. Dün akşamdan beri earsiv fatura sistemi hata veriyor. Kimse bu portala giriş yapamıyor. Ne bir açıklama var , ne de bir bilgilendirme. Şu an Türkiye'de earsiv siteminden kimse fatura kesemiyor. ve ne zaman düzeleceği belli değil. Bu ülkede yaşamak, aklı selim kalmak hakikaten büyük iş.

BeğenFavori PaylaşYorum yap