@asaltek yapımı Starfield Credit'lerimiz ulaştı, artık zengin sayılabilirim. 😀
Yapım kalitesi yine alıştığımız gibi, en üst seviyede.



@asaltek yapımı Starfield Credit'lerimiz ulaştı, artık zengin sayılabilirim. 😀
Yapım kalitesi yine alıştığımız gibi, en üst seviyede.



Son bir saat içinde 205 ziyaretçi, 86 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
ulan ya adamlar skyrimi modlayıp attı önümüze starfield diye 😀
https://teknoseyir.com/durum/1671771
Uzay kalpazanlığına şu mesajınız ile başlamış olduk.👍😊
Referans TS anahtarlıkları ile bu şekilde;
@asaltek Bir kaç adet daha var.
@asaltek Çok güzelmiş, elinize sağlık. Bu arada reddit’deki mesajdan sonra oradan sipariş veren birileri çıktı mı? Mesajlarda aldığını belirtenler vardı çünkü.
@coppermine Teşekkürler. Yanına bir de credchip üretmezsem eksik kalırdı.
3 adet sipariş geldi, gönderdim.👍
@asaltek Koli üzeri yazılarına hayranım. 👏
@bobafett Eyvallah. Bir çeşit orijinallik mührü gibi devam ettiriyorum bunu yıllardır. Hat kalitesi de hafif hafif artıyor.😊
Böyle şeylerin üstünde, mesela @asaltek yazmaması da üzücü...