7 lira mı 9 lira mı neydi bilet + mısır + kola alıyordum. Mısır ve kola zorunluydu, almayacağım deyince bilet satmıyorlardı ama başka sinemalarda sadece mısır 20-25 TL olunca memnuniyetle alıyorduk.
Sonra sektör birbirine girmişti hatırladım. Bazı yapımcılar CGV ye filme vermeyeceklerini açıklamışlardı o dönem. Ama sonra vazgeçtiler diye biliyorum.
2018 asgari ücreti şimdinin 7 kat aşağısında. 8x7 56 liraya şimdi de sinemaya gidersin çok da artmamış. Geçmişteki fiyatlara bakıp çok ucuzmuş deyip şimdiyle kıyaslamak saçmalık oldu artık, maaşlar da saçma düzeyde arttı çünkü. 4 sene öncesine göre 1 sıfır eklendi her şeye öyle hesaplamak lazım.
Daha bu senenin başlarında, Şubat ayında 30 TL'ye sinemaya gittim.
CGV nin kendi yapımcısı olduğu filmlere gidersen hala 50 tl ye kurtarabiliyorsun. Şimdilik tabii ki.
7 lira mı 9 lira mı neydi bilet + mısır + kola alıyordum. Mısır ve kola zorunluydu, almayacağım deyince bilet satmıyorlardı ama başka sinemalarda sadece mısır 20-25 TL olunca memnuniyetle alıyorduk.
Sonra sektör birbirine girmişti hatırladım. Bazı yapımcılar CGV ye filme vermeyeceklerini açıklamışlardı o dönem. Ama sonra vazgeçtiler diye biliyorum.
2018 asgari ücreti şimdinin 7 kat aşağısında. 8x7 56 liraya şimdi de sinemaya gidersin çok da artmamış. Geçmişteki fiyatlara bakıp çok ucuzmuş deyip şimdiyle kıyaslamak saçmalık oldu artık, maaşlar da saçma düzeyde arttı çünkü. 4 sene öncesine göre 1 sıfır eklendi her şeye öyle hesaplamak lazım.
İlk seansta 8 liraya IMAX filmi izlemek için İşBankası kredi kartı çıkarmıştım. Eşe dosta bilet dağıtıyordum.
😀