GeForce RTX 4060 Ti (8 GB) 24/05 Tarihinde Kullanıma Sunulacak
GeForce RTX 4060 Ti (16 GB) Temmuz ayında mevcut
GeForce RTX 4060 Temmuz ayında mevcut
#nvidia gene çark etmiş oyunlar hep bozuk gelecek özellikle unreal 5'de çok fazla vram ihtiyacı olacak. 10 yıl önceki kart bile 8 GB ile gelmişken 8 GB ısrarı hayvan gibi güçlü gpuları dizginliyor.
https://www.techpowerup.com/gpu-specs/sapphire-vapor-x-r9-290x-8-gb.b2843

Çok bellek veriyor ise kesin yavaşını verecektir ama doğru karar.
3060ti var bende tvden 4k 60 oynamaya çalışıyorum gpu yetiyor ama bazı oyunlarda vram az olduğu için fsp dropları yaşıyorum tam benlik kart olmuş 🙂
4070, 4070ti alanlar ne olacak şimdi... Zaten geçenlerde o kartların satışından memnun olmadıklarını söylemişlerdi. Yine bir 30 serisi vakıası. 3060 12 gb - 3070 8 gb mevzusu... Offf off nvidia.
Tam olarak piyasayı bilmediğimden soruyorum, şuan sistem toplama arifesindeyim. 4070 li sistem alınmaz demek mi oluyor bu?