fazla ışıkları kapatın muhabbeti ne saçma. zaten tasarufllud değiller mi? bir tanesinin aylık maliyeri iki üç tiel
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 38 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Eskiden tasarruflu ampul mu vardı
sen yine de lüzumsuzsa söndür. 2-3 tl dediğin birikir, ülke çapında devasa israf olur.
Senin gibi milyonlarca insan böyle düşünse o zaman israf oluyor işte 🙂
Tasarrufu fakirlik sanıyor insanlar. Tasarruf ısrafın önüne geçmektir, fazla ışık değil fazla olan her şeyin önüne geçmek gerek.
biz zaten bilmşyoz damlaya damlaya göl olacağına merak etmeyinis o gölü de kirletrisi
https://youtube.com/shorts/kfCJ1lIprM4?feature=share
sen engeöle ben ananla görüşmeye devamkee