Arkadaşlar merhabalar
R10net için Alışveriş yapmam lazım ama bir türlü üye olamıyorum, dm dışında da iletişim kurma şansım yok

Davetiyesi olan arkadaşlardan mümkünse rica edebilir miyim

Bir çok kez siteye mail attım ama dönüş yapmadılar
Elinizde kullanmadığınız veya fazla var ise rica ediyorum
Gerekirse ücret taleplerini değerlendiririm

[email protected]

şimdiden çok Teşekkürler

BeğenFavori PaylaşYorum yap