Arkadaşlar merhabalar
R10net için Alışveriş yapmam lazım ama bir türlü üye olamıyorum, dm dışında da iletişim kurma şansım yok
Davetiyesi olan arkadaşlardan mümkünse rica edebilir miyim
Bir çok kez siteye mail attım ama dönüş yapmadılar
Elinizde kullanmadığınız veya fazla var ise rica ediyorum
Gerekirse ücret taleplerini değerlendiririm
şimdiden çok Teşekkürler
Davet ettim.
Hocam çok ama çok teşekkür ederim 🙋♂️🙏
Bende ne zamandir ariyordum, fazla davetiyeniz varsa gonderbilir misiniz? @kolcu
@aliud maalesef kalmadı. Kalırsa etiketler yazarım size.
@kolcu Çok teşekkür ederim.