Arkadaşlar fikrinizi almak isterim. Şuanda Galaxy s2 kullanıyorum ve artık yetersiz. işe servisle gidiyorum sadece haftasonu araç kullanıyorum işimde masabasi zenfone 6 alsam ebatsal olarak beni zorlarmi 6" hiç aklımda yoktu ama zenfone 6 baya güzel. Yoksa zenfone 5 yada gmd 2 mi alsam

BeğenFavori PaylaşYorum yap