Arkadaşlar fikrinizi almak isterim. Şuanda Galaxy s2 kullanıyorum ve artık yetersiz. işe servisle gidiyorum sadece haftasonu araç kullanıyorum işimde masabasi zenfone 6 alsam ebatsal olarak beni zorlarmi 6" hiç aklımda yoktu ama zenfone 6 baya güzel. Yoksa zenfone 5 yada gmd 2 mi alsam
Son bir saat içinde 101 ziyaretçi, 63 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Bende son günlerdir zenfone 6'yı düşünüyorum... Alsammı, güncelleme gelirmi, taşıması zormu'dur vs 🙂
General Mobile'dansa Asus iyidir. 6 bana çok büyük geldiğinden 5 ideal bir seçim olur.
telefonda oyun mu oynuyorsıun ekranı küçük diye mi yetersiz ? günlük kullanımda hiçbir sıkıntısını görmedim.
büyük gelebilir. s2 çok ince ve zarif bir telefon. gmd telefon mu yahu?
Fi tarihindeki plastigi gmd ile karistiracakkadar bilgiszce yorum yapanlarda var demek bu forumda..