Selamlar, @gamsizm'ın da videosunu çektiği Microsoft Store'dan #GamePassUltimate alma devri bitmiş sanırım, çıkmıyor artık, yeni yöntem bilen var mı? Steam kur güncellemesinden sonra uzatabildiğim kadar uzatayım diyorum.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 188 ziyaretçi, 103 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Üç Aylık aldıktan sonra otomatik yenilemeyi kapatarak tekrar alım yapmak gerekiyor. aynı işlemi tekrarladıkça uzuyor diye duydum.
3 aylık satış kalkmış işte
@achfighter siz golddan bahsediyor olabilir misiniz?
@achfighter o üye olmayanlar için, microsoft store da 6 aylık ultimate vardı ocakta. Uzatmıştım.
Akşam biri paylaşmıştı sanki burada yeni yöntem. Gönderilerde geriye git bulursun sanırım. Ama aktif üyelik olmaması gerekiyordu
@protego @outrun aktif üyelik olanlar o kadar ucuz olmasa da gene ucuza alabiliyordu