Merhaba,
Hali hazırda Keenetic ile kurulu 5ghz wifi mesh e sahibim. Sistemimi tp-link deco x50 wifi6 ya yükseltmek istiyorum.
Aktif kullanan veya wifi6 ya geçiş yapmış birileri yardımcı olursa sevinirim.
Son bir saat içinde 173 ziyaretçi, 78 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Vaay Alucard, bilen birilerini burada görmek güzel. 🙂
Evdeki internet 500 Mbit veya üstü değilse pratikte bir şey hissetmezsin söyleyeyim
Asıl amacım hız ile ilgili değil. Evdeki cihazların birbiri ile iletişim hızı ve sinyallerin birbirine karışmaması. Philips Hue Led vs alma gibi planlarımda var çünkü.
@kenank Wifi 6 ghz bandını destekleyen sisteme geçmezseniz bir şey fark etmez. Sizin evinizdeki aletlerin wifiları da 6 Ghz desteklemeli.
Ben olsam şuanda Wifi 6ya geçmek için çaba sarf etmezdim. Wifi 5 de ev kullanımı için gayet yeterli. Sizin evinizdeki kullanacağınız o ışıklarda var mı sanki wifi 6 😀
@xahve evimde şuan 2 cihaz da zaten wifi6 destekliyor. Playstation 5 ve FireStick 4K max. bunların frekanslarının ayrı çalışması 5ghz i rahatlatması benim için oldukça kazanç sağlayabilir.
@kenank her wifi 6 cihaz 6 gigahertz desteklemez. Gene 5ghz üzerinden haberleşir. Wifi 6nın daha alacağı yol var.
Wifi6 da 6 gigahertz yok, 6E de var
Ayrıca Deco x50 de 6 gigahertz yok 😀
@xahve Bunları zaten biliyorum sıkıntı yok. İşte gerçekten kullanan birinin yorumu lazım bana. Farklı frekans olayı var içinde. Wifi6 ile gelen paket yönetimi sistemleri vs de var mesela.
Şuanki Keenetic Mesh sisteminden şikayetiniz nedir?
Extra DSL de cihaz fazlalığı olduğunda ram yükselmesi oluyor. Keenetic in birde Extra serisini sınırlı güncellemeye almış olması var. Bunun dışında bir şikayetim yok.
Hazır imkan vs varken yükseltmek istiyorum. Modem ve routerlar ayrı olsa sanki daha güzel işleyecek gibi geliyor