Merhaba,
Hali hazırda Keenetic ile kurulu 5ghz wifi mesh e sahibim. Sistemimi tp-link deco x50 wifi6 ya yükseltmek istiyorum.
Aktif kullanan veya wifi6 ya geçiş yapmış birileri yardımcı olursa sevinirim.

BeğenFavori PaylaşYorum yap