Arkadaşlar merhaba, benim s20 fe nin 3. Kamerasında bi leke var ama ilk zamanlar farketmemistim bunu sonradan farkettim ama götüremedim garantiye. Bu gün götürdüm açıp temizleyelim duzelmezse garanti kapsamında kamerayı değiştirelim dediler. Tamam ben çok geciktim götürmekte ama sonuçta samsung hatası bu sonradan olsa bile toza dayanıklı telefonda olmaması gereken bisey ki olabilecek bisey değil toz gibi görünmüyor lensin camında sıkıntı var gibi görünüyor... Ne yapmam lazım ne tavsiye ediyorsunuz ?
Son bir saat içinde 185 ziyaretçi, 60 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
servis yapmasi gerekeni yapmis/yapacagini soylemis zaten siz neyi soruyorsunuz daha?
Cihazı değiştirmek falan çok uçuk olur, garanti gayet güzel bir çözüm önermiş değiştirsinler olay kapansın bence.
Doğru diyorsunuz hata bende erkenden götürmem lazımdı.