Arkadaşlar merhaba, benim s20 fe nin 3. Kamerasında bi leke var ama ilk zamanlar farketmemistim bunu sonradan farkettim ama götüremedim garantiye. Bu gün götürdüm açıp temizleyelim duzelmezse garanti kapsamında kamerayı değiştirelim dediler. Tamam ben çok geciktim götürmekte ama sonuçta samsung hatası bu sonradan olsa bile toza dayanıklı telefonda olmaması gereken bisey ki olabilecek bisey değil toz gibi görünmüyor lensin camında sıkıntı var gibi görünüyor... Ne yapmam lazım ne tavsiye ediyorsunuz ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap