Işcep e güncelleme gelmiş. Şükür maximum a girmeden kampanyaların hepsini görebiliyoruz artık.
Uygulama aşırı karışık ama ben alıştım.
Işcep e güncelleme gelmiş. Şükür maximum a girmeden kampanyaların hepsini görebiliyoruz artık.
Uygulama aşırı karışık ama ben alıştım.
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Maksimuma pazarama geldiğinden beri arayüzü o kadar karmaşık geliyor ki aradığını istediğin zaman bulamıyorsun. Getir, Yemeksepeti ve Maksimum uygulamalarının arayüz geliştiricilerinin insan bilgisayar etkileşimi dersi almadığını düşünüyorum 😀 .
NFC ile ödeme de gelse de tamamen kurtulsak 🙁