Laptop'umda Windows 11'e geçmem için uyarı çıktı. Son zamanlarda hiç takip etmiyorum windows tarafını. Geçmeyi öneriyor musunuz?
Teknoseyir gündemi
#ikinciel#OtoSeyir#Satılık#OtomatikVites#ForzaHorizon6#Steamyazindirimleri#steammachine#nays#işbankası#HaftalıkGündemeMalzemeSon bir saat içinde 226 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Çalışıyorsa elleme. 🙂
Hala sorunlu olduğu söyleniyor. Bence beklemek daha mantıklı, getirdiği çok bir yenilik de yok zaten, tema gibi bir şey, hatta birçok ayarı falan kısıtlamışlar.
Aradığın bir şey onda yoksa geçme.
Henüz eksikleri olduğu için erken olduğunu düşünüyorum. Her ne kadar WSA ilgimi çekse de tam olarak oturduğu için Windows 10 da kalmayı düşünüyorum bir süre daha.
yok sakın.