Kullanan var ise , Samsung Odyssey g5 32" monitör almayı düşünüyorum. VA panel olması çok içimi kararttı. Yorumlarda bir iyi bir kötü. Kullanan ve deneyimlerini aktarmak isteyecek kimse var mı ? Bir ihtimal @umtk abi yardımcı olur musun ? 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap