Akıllı telefonların narin cihazlar olmaları ve özellikle ülkemizde pahalı olmaları sebebiyle kılıfla kullanıyoruz. Ancak özellikle son iki kullandığım telefon için konuşursak, çok ucuz olsalar bile kılıfsız kullanamazdım sanırım. İlki Meizu 16'ydı ve telefon cayır cayır kayıyordu. Üstelik köşeleri sivri olduğundan tutması zordu. Şu anki Mi Note 10'da durum çok daha vahim. Telefon bu sefer metal+cam malzeme ile daha bir kaymaya istekli. Köşeleri keskin ve tutması zor. Tutarken de köşelerde dokunmatiğin algılanmaması ayarı açık olmasına rağmen eğimli ekrana yanlışlıkla elim dokunuyor.
Sonuç olarak eski plastik kasalı telefonlar kılıfsız kullanıma daha yatkındı. Yeniler cam ve metal malzemeyle sabun gibi. Göze daha hoş gelen, premium hissettiren malzemelerle üretiliyorlar ama bu malzemelerin getirdiği sorunlar bu tasarımı yok eden kılıflarla kullanmayı zorunlu hale getiriyor.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVitesSon bir saat içinde 190 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Ucuz telefon kullanmadım, tüm iphone ve yüksek segment samsung'lar için konuşacak olursam bence kılıfsız çok daha iyiler.
Ancak ileride satma ihtimalim olursa diye kılıflı kullanıyorum, yoksa kesinlikle kılıfsız kullanırdım.
Apple deri kılıf çok iyi oluyor bence. Çıplak telefon çok kaygan oluyor.
galaxy a50 kullanıyorum, 10 dk önce kılıfı çıkardım ve anında geri taktım. ara ara kılıf kalın geliyor, tamam artık kılıfsız kullanayım zaten düşürmüyorum diyorum ama bu sefer de elimden kayıyor, tutması zorlaşıyor.
Telefonu uzun süre kılıfla kullanıp sonra kılıfsız kullanmak isteyince elden kayması normal. Çünkü kas hafızanız kılıfa alışmış oluyor.
Bugüne kadar gördüğüm, kullandığım, incelediğim telefonlar içinde “seramik” arka kapaklı mi6 kadar kaygan bir telefon görmedim hiç. Kamera çıkıntısı da olmadığı için telefon hiç bir yerde duramıyordu😀
Arkası cam olan telefonlar için kaygan deniyor sürekli fakat benim deneyimlerime göre elden kaymıyor cam telefonlar. Kılıfsız şekilde 4 yıl Galaxy S6 kullandım ve 2 yıldır da Galaxy S10 kullanıyorum, hiç sıkmadan avucuma yerleştirsem dahi neredeyse 90 derece açıya kadar kaymıyor. Arkası metal olan telefonlar çok kayıyor benim elimden.
Aman diyeyim Amoled ekranlı telefonlar yere düşerse çok pahalıya mal oluyor.
@behzat öyle ama telefonun plastik olmamasının tadını da çıkarmak lazım biraz 🙂 Yıllardır böyle kullanıyorum, kılıfla tuhaf geliyor artık elime 🙂
iPhoneların hepsi patır patır kayıyor elimde ama kılıfsız kullanan arkadaşlarım da var değişik bir durum.