Bu ne ya?
Son bir saat içinde 163 ziyaretçi, 104 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Bu nasıl taksirle adam öldürme olabilir aklım almıyor. Bu bildiğin kasten adam öldürme.
@bobrekmafyasi muhtemelen mahkeme safhasında bilinçli taksir olarak değerlendirilir
Taksirle öldürmeden dava açılırsa doğru düzgün ceza bile almayacak. Bu olayda kast var taksir demek kaza demektir. Eğer taksirle öldürmeden ceza alırsa ölen hastanın yakınları tarafından yıllarca pipetle beslenme cezasının verilmesi gerekiyor.
Fıkra gibi resmen.Aynı şey adaletin düzgün işlediği bir yerde olsa, 25 yıldan önce hapisten çıkamaz.
Umarım cinayeten hüküm giyer. Ne yazık ki milletimizin iş ahlakı diye bir erdemi yok.
Bunların beyni yok cidden. Nereden biliyorum, eski sevgilimden.
Kısmetse olur izler, alt yazılı film izleyemez, saçma sapan triplere girerler..
Genelleme yapmak istemiyorum ama çoğu KPSS den 60-70le atanıyor onun için bile kursa gidiyorlar.
Zamanında bir hemşire de yoğun bakımdaki hastanın yanında video çekmişti.