Sinemalar ile ilgili bir sorunum var. Kocaeli-İzmit'te yaşıyorum. Spiderman ve Matrix çıktığı için, gündemler ve muhabbet bölümlerinde Murat abi ve Levent abinin sürekli sinemalardan şikayetçi olması benide tedirgin etti ve iki filme de gitmiş olan abime , daha sonrada adaşlarıma sorduğumda filmin bulanık , karanlık olduğu gibi şikayetlerde bulundular. İstisnasız şehirdeki her salondan aynı şikayetler var. Şimdi ben bir tüketici olarak bu filmleri parasını verip sinemada düzgün bir şekilde izleyemiyorum. Bundan ötürü yeter artık dedim ve korsana başvurdum fakat sinema çekimi oldukları için ondan vazgeçtim. Zaten gönlümde rahat değildi. Sonra kendi kendime düşündüm. Eskiden Digitürk'te filmin parasını öder seyrederdik. Böyle bir site , böyle bir mecra varmı diye araştırdım fakat bunu da bulamadım. Yahu kardeşim biz hakkını vererekte olsa illegal yollada olsa birşeye neden kaliteli bir şekilde erişemiyoruz ? Ben sinemaya vereceğim 50 TL'yi vereyim dvdsini alayım yok yok yok. Bir çözüm bilen var mı ?
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#ttmobil#StarWars#OtoSeyir#OtomatikVites#ForzaHorizon6#SteamyazindirimleriSon bir saat içinde 179 ziyaretçi, 107 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Tek çözüm izlememek oluyor Türkiye'de. 🙂
Mantıklı
Cinemaximum harici sinemalar daha iyi olabilir.
Yok hepsine sorduk , çalışanlar bile aynı şeyi söylüyor.
Cinemapink ve Cinetech için söyleyeyim ben de karanlık olayını iyice abartmışlar ben de astigmat var derecesi artmış normalde biraz gözlerimi kısarım odaklanmak için bu iki sinemada artık kapatma aşamasına geliyordum gözlerimi 😀
Dijital kopyalar sinemalarda popüleritesi düşüp hasılatlarını yaptıktan sonra piyasaya sürülüyorlar. Bu da 2-3 ay kadar sürebiliyor. Bu her zaman böyleydi. Pandeminin etkisi ile son dönemde bazı filmler sinema ile aynı anda dijital platformlarda yayınlandı sadece. Genel uygulama hâlâ aynı şekilde devam ettiriliyor. Evinin rahatlığında dertsiz tasasız izlemek için bu süreyi beklemek zorundasın.
Yasal yollardan izlenmeye açıldıklarında Torrent’e de yüksek çözünürlüklü şekilde geliyorlar. Matrix zaten yüksek çözünürlükle var. Spider bir süre daha gelmez, beklemeniz lazım.
Matrix var ama Türkçe altyazı desteği yok. Amacım burada korsan site önerisi almak değil. Herkese yorumları için teşekkür ederim. Ben sadece parasını verdiğimiz birşeyi , satın alma yolu ilede olsa elde edememekten yakınıyorum 😔
Evet HBO'da var yayınlandı.