Sinemalar ile ilgili bir sorunum var. Kocaeli-İzmit'te yaşıyorum. Spiderman ve Matrix çıktığı için, gündemler ve muhabbet bölümlerinde Murat abi ve Levent abinin sürekli sinemalardan şikayetçi olması benide tedirgin etti ve iki filme de gitmiş olan abime , daha sonrada adaşlarıma sorduğumda filmin bulanık , karanlık olduğu gibi şikayetlerde bulundular. İstisnasız şehirdeki her salondan aynı şikayetler var. Şimdi ben bir tüketici olarak bu filmleri parasını verip sinemada düzgün bir şekilde izleyemiyorum. Bundan ötürü yeter artık dedim ve korsana başvurdum fakat sinema çekimi oldukları için ondan vazgeçtim. Zaten gönlümde rahat değildi. Sonra kendi kendime düşündüm. Eskiden Digitürk'te filmin parasını öder seyrederdik. Böyle bir site , böyle bir mecra varmı diye araştırdım fakat bunu da bulamadım. Yahu kardeşim biz hakkını vererekte olsa illegal yollada olsa birşeye neden kaliteli bir şekilde erişemiyoruz ? Ben sinemaya vereceğim 50 TL'yi vereyim dvdsini alayım yok yok yok. Bir çözüm bilen var mı ?

BeğenFavori PaylaşYorum yap