Android'i benim gibi navigasyon tuşları/barı olmadan "swipe gestures" ile kullanan var mı? Ben de birkaç haftadır o şekilde kullanıyorum ve aşırı memnunum. Bu arada bu özellik Android'e mi yoksa ColorOS'a mı ait net bilgim yok. Tüm Android'lerde (11. sürüm) vardır diye tahmin ediyorum ama.

BeğenFavori PaylaşYorum yap