Metin2'yi hep Türk oyunu sanmışımdır, Metin adında bir karakter yönetiliyor sanıyordum. Kore oyunuymuş, bugün böyle çok mühim bir şey öğrenmiş oldum.
Teknoseyir gündemi
#WhatsApp#TürkTelekom#ftth#Fiber#turknet#Gemini#EA#ClairObscurExpedition33#ttmobil#StarWarsSon bir saat içinde 237 ziyaretçi, 55 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Oktay 3 döver
Metin adında biri yaptı sanıyodum
Hiç alakam olmadığı için ben de öyle sanıyordum. Şimdi bakınca öyle olmadığını gördüm ama bir işime yaramadı 😀
Az oynamadık. 🙂
Bir arkadaşım açıkladı twitter'da, direkt yapıştırıyorum. "Metin korece bir özel isim. Oyunun lore'unda Metin taşları gökten düşüyor falan. Oyunun kendisinde metin taşı böyle büyük renkli kayalar gibi ve canavar basıyolar en güçlü metin taşları raid oluyor vs. Hepsini kesebilirsen o metin taşının bufflarını alıyorsun."
@cinsimit Japonlar Eren diye baş rol yapınca iyi ama değil mi 😀