Daha ne kadar rezil olacağız diyorum, sürekli şaşırtıyorlar. İçecek almış adam toptan, içecek.. 🥺🥺
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
1 lt cappy pulpy 0.47€, ucuz demek ki. Bizim fiyata bakarsan 7.25
Eskiden alışveriş için bulgaristana giderlerdi.Şimdi onlar buraya geliyor.
Devir değişiyor.
Evriliyoruz ama geriye...
Ben düşündüğüm şeye bakar mısın:
Acaba dönüşte ne kadar fazla yakacak, tıkabasa doldurmuşlar? 🤦♂️
Yakıtı da çıkarken fullemişlerdir. 😀
adamlarda gümrük işi de sıkıntısız sanırım bu kadar malzemeyi bizim ülkeye sokmaya çalışsan 2 tane makarnaya izin verir gerisini bıraktırırlardı bize
yerliye kota yabancıya sınırsız satış mı? bunlarda turizmciler gibi oldu.Türk çocuğu ana vatanında garip.