Bugün özellikle 17.50 civarında e devletime defalarca giriş denemesi yapılmış. Bunu botlar mı bu şekilde deniyor anlamış değilim. İşin kötüsü çift korumayı aktif hale getirmek için ille de kendi authenticator uygulamasını yüklememizi istiyor. 🙁

BeğenFavori PaylaşYorum yap