Sizce bu devirde bilgisayar toplamak mantıklı mı? Hala gtx760 gpu olan bir sistem kullanıyorum. PC toplamaya niyetleniyorum ancak çıkan fiyattan ürküp her defasında vazgeçiyorum. 3060ti ile bir sistem kurmak istiyorum, farklı farklı sitelerden parçaları hesaplıyorum 15.000 TL gibi bir fiyat ortaya çıkıyor.
Son bir saat içinde 111 ziyaretçi, 19 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
https://www.incehesap.com/vector-silver-fiyati-46673/ Bu da fiyatına göre iyi gibi.
Evet gördüm bunu, hatta bı elim gitmedi değil ama evim de kablolu internet kullanamıyorum. Anakarti değiştirince fiyat dediğim seviyelere geliyor, e ben o seviyelere ryzen 5 5600x ile sistem kurabiliyorum zaten, hatta parçaları daha kaliteli secebiliyorum. Hani sıkıntı bütçe de değil 15.000 verebiliyorum ama 15.000i vermek aklıma yatmıyor, anlatabildim mi acaba kendimi 😅
@godknowsus İhtiyacınız yoksa 1 kuruş bile harcamayın. İhtiyacınız varsa dünden almalıydınız. Bu fiyatlar düşmez.
Bu devirde toplama değil hazır kasalar daha avantajlı oluyor