2 kisilik ufacik eve 350 lira elektirik faturasi geliyor. Allah bildigi gibi yapsin bu yoneticileri.
Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 44 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Apartman Yöneticileri mi?
Yok, devlet
@alatriste46 ironi
kapitalizm içinde kapitalizm...
Aga bu nasıl bir şey, dört kişilik bir aileyiz bize 200 tl gelmiyor.
Bu kafayla daha çok Allah'a havale edersiniz.
Zamaninda karsi cikip sokaklarda eylem yaptigimizda terorist ilan edildik, malesef suan ulke allahlik kendi haline biraktim.
@brave fast ile gondersek olmaz mi usta?
Yok istanbulda ki ailem
Bir aylık 350 lira çok, elektrikli şofben veya ufo tarzı ısıtıcılar kullanılmıyorsa, sayacınız bozulmuş olabilir, ki olabiliyor..kontrol ettirin derim.
bize de 400 küsür gelmiş , babam diyor ki ne kullandınız normalde 200 küsür geliyordu en yüksek , 2 katına çıkmış fatura kullanım aynı yaşayan kişi sayısı aynı fatura x2