Eğer elinde fazladan yeni seri anahtarlık olup satmak isteyen olursa mutlaka yorum atsın, fiyatının baya üstüne çıkmaya hazırım, çok fena takıldım son anda kaçırmış olmama :/

BeğenFavori PaylaşYorum yap
  • D.Tspnr @tibaldo

    Son bir kez satışa çıkacakmış @gamsizm yorumlarına bakarsan buradan duyuracak.

  • Polemik @polemik

    Herkesin elbette kendi tercihi ama anahtarlıklar sınırlı sayıda üretildiği ve bir anı niteliğinde olduğu için üç anahtarlıkta da ben o anda imkanım olmasına karşın bir tane almayı tercih ettim. İkişer tane alsam kendi adıma daha güzel olurdu (bir takımı kullanır bir takımı ise saklardım) ama bu durumda anahtarlığa benim gibi sahip olmak isteyen bir kişi bu keyiften mahrum kalacaktı. Böyle olmasını istemedim.

    Bu nedenle ilerideki projelerde limitli üretimlerde sayı kafa başına bir taneyle sınırlandırılabilir, en azından bu düşünülebilir. Diğer taraftan 2 tane anahtarlık alıp biri üzerinden fahiş kar elde etme amacının da önüne geçilmiş olur.

  • jojoe @jojoetr

    ben de 2 tane sipariş verecektim, sonradan vazgeçtim. esasında satmak için değil kardeşime alacaktım ama burada bu ahantarlık için yazılan yazılar aklıma geldi, bekleyen çok diye düşündüm. kardeşim için sadece şık bir hediye olacaktı ancak buradaki arkadaşlar için bunun bir anlamı var. alan herkes güzel günlerde kullansın. 🙂

  • anahtarlikistiyorum @anahtarlikistiyorum

    ben de cok istiyordum, son partide de alamazsam muhtemelen ben de x2 fiyati odeyebilirim satmak isteyen denk gelirse tabi sonrasinda