#Adres ...
#adreshatası..
#tsanahtarlık
@hkellecioglu @gamsizm abi adres kısmını yazarken mahalle yazamadım.not kısmına adresi yazdım.

#Adres ...
#adreshatası..
#tsanahtarlık
@hkellecioglu @gamsizm abi adres kısmını yazarken mahalle yazamadım.not kısmına adresi yazdım.

Son bir saat içinde 285 ziyaretçi, 89 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Ben de yönlendirmelerle ilerliyordum mahalle yazmak hiç aklıma gelmedi 😅 Sonra dedim neyse ki posta kodu yazdık. Kutu içinde sokak adı falan yazıyor mahalle yazmıyor ya benim de aklıma hiç gelmedi niyeyse 🤦🏻♂️
+1
Notlardan adres kısmına geçirdim. Gönderimi yapan arkadaşlar sorunsuzca gönderecektir.