Bu fotoğrafları S20 FE ile çektim. Daha düzgün ay ve gökyüzü fotoğrafı çekebilmek için tüyoları bekliyorum. Herhangi bir manuel ayar yapmadan otomatik modda elle çektim. Tripodla ve manuel ayarlarla daha düzgün çekebilir miyiz? Pozlama vs. hiç anlamıyorum 🙂

BeğenFavori PaylaşYorum yap