istanbul için ekstra bişey yapmadığımız halde normalde 160 sularında gelen elektrik faturası 250 geliyor sizde de varmı böyle anormallikler? farkında olmadan fazla fırın çalıştırmış olsak ne kadar fazla çalıştırmış olabiliriz ki? İnsan merak ediyor.

BeğenFavori PaylaşYorum yap