Orijinal cihazda, orijinal oyun nasıl oynanır?
Deneme yanılmayla bulup sizinle de paylaşmak istedim.
https://youtu.be/rlYyZeae6Vg
Son bir saat içinde 89 ziyaretçi, 52 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.

Benim için maalesef 42 yaşında keşfedince gizli özellik gibi oldu 🙂 Bilgilendirme için teşekkür ederim.
@orcun 😉 güzel anılar bunlar.
İstanbul çoktan bitti, Eskişehire beklerim.
🙂 geliriz elbet.
hocam yöntem göstermişsiniz de yöntem falan yok ki oyunu takıyorsunuz açılıyor direkt 😀 Sizin lazer biraz yorgun herhalde reset yapınca açıyor. RSOD ekranında eject tuşuna 2 kez basın böylece cdyi tekrar okumaya zorlatmış olacaksınız, o şekilde okuyana kadar deneyin. Eğer ki güzel bi çip takılırsa (matrix gibi) ps1 kopyalarını bile oynatır. Bu arada sizden haber bekliyorum arcade boardları hakkında 😀 arkadaş tatilde demiştiniz.
🙂 Dostum chipli ve chipsiz 30 küsür tane PS2 cihazım var. Burada önemli olan PS2 orijinal cihazda çalışmayan PS1 orijinal oyunun nasıl çalıştığını göstermek. Arcade konusunda halen gelişme yok. Bir video daha yayınlayacağım. Sonrasında arkadaşa ulaşacağım.. umarım.