Tamamen içerideki insanların alıp satarken belirledikleri fiyat ile alakalı. Binance belirlemiyor. Diğer tüm kriptoları da öyle. Mesela şu an btcdeki herkes anlaşsa fiyatı bir saniye içinde 1 milyon dolar ya da 1 dolar yapabilirler. İçerideki emirlere bağlı.
Forex kapalı, Binance açık olduğu için kendi fiyatlamasını yapıyor. Abritaj yapılması mümkün değil.
soldaki henüz açılmamış borsa kuru.
Her hafta aynı ya. Bi düşüp bi düzeliyo
Tamamen içerideki insanların alıp satarken belirledikleri fiyat ile alakalı. Binance belirlemiyor. Diğer tüm kriptoları da öyle. Mesela şu an btcdeki herkes anlaşsa fiyatı bir saniye içinde 1 milyon dolar ya da 1 dolar yapabilirler. İçerideki emirlere bağlı.
Param olsa binancea atıp alacaktım. Nasılsa pazartesi 8,6a çıkacak.
Yaptım bekliyorum 😃