Kenetic modem bir harika. Extra DSL kullanıyorum. İnanılmaz.
Önceden kablomda ekler olduğu için sorun yaşıyormuşum. Şimdi kablomun ucuna RJ11 taktım. Modemi de geri çektim.
95 Mbit ulaşan hız. Modemimin bana verdiği hız 92 Mbit.
Harika.
SNR değerini 0 yaptım. SNR sıfır olunca normalde kopmalar olur. Hiç kopma yok. Hattımın değerleri harika.
Modem kesinlikle mükemmel. Herkese öneririm.
#keenetic #keeneticextradsl #keeneticmodem
Hiç bir zaman yaşamadım. Kopma yaptırmaz bu modem. Yaklaşık 1 yıldır kullanıyorum. Bence deneyim edinmek için yeterli süre.
Hocam bu wifi ayarlarinda kanal numarasi ve 20/40mhz ayarlari var onlar kac olmali ve telegram grubunuza gelebiliriyim?