Kenetic modem bir harika. Extra DSL kullanıyorum. İnanılmaz.
Önceden kablomda ekler olduğu için sorun yaşıyormuşum. Şimdi kablomun ucuna RJ11 taktım. Modemi de geri çektim.
95 Mbit ulaşan hız. Modemimin bana verdiği hız 92 Mbit.

Harika.
SNR değerini 0 yaptım. SNR sıfır olunca normalde kopmalar olur. Hiç kopma yok. Hattımın değerleri harika.

Modem kesinlikle mükemmel. Herkese öneririm.

BeğenFavori PaylaşYorum yap