en sorunsuz 3500tl civarı olan hangisidir? samsunglara baktım m51 şar ve aşırı ısınma sorunları çok, xiomilerde kasma sorunu var diyorlar. sizin öneriniz nedir?
Son bir saat içinde 103 ziyaretçi, 46 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Aşırı ısınma mı 😀
yok mu? 🙂
@gilker Hiç öyle bir şey yaşamadım. Oynadığım oyunlar pubg filan değil ama bilemiycem artık
@melburg ne kullanıyorsun?
@gilker M51
@melburg şarj nekadar gidiyor genel bir sorun performans kaybı falan yaşadın mı?
@gilker Ekran süresi üzerinden hiç adam akıllı hesaplamadım ama benim kullanımımda 2 gün gidiyor bana güzel şekilde. Bunun içinde 4g açık sık sık, instagram-facebook kullanımı, tarayıcıda gezme, sosyal medya gibi şeyler dahil. Performansı iyi cihazın ama dediğim gibi oyun oynamıyorum pek oynadıklarımda pubg-cod gibi oyunlar değil
@melburg bende oynamıyorum teşekkürler ilgilendiğin için
m51 alıcam varmı itirazı olan?
Yok. 🙂 O fiyata en iyi cihaz. Kim neresinden çıkardı ısınma sorunu var diye?
@alpi350 şikayet vardaki yazıları okudum
@gilker Oyun oynamışlardır.
asırı yukte ve sarj olurken ısınıyor ama abartılı derecede degıl kendını bellı edıcek kadar diyebılırım
vaktın varsa m42 yı bekle ozaman oda benzer fıyata gelır tahmınen
https://www.donanimhaber.com/samsung-galaxy-m42-geliyor-6000-mah-pil-90hz-ekran-ve-5g--131090
yok neyazıkki telefonum bozuldu
Realme 7 pro sorunsuz cihaz.
https://youtu.be/GXG2qzMBSuk
inceliyim dostum
@scknn kamerası biraz daha iyi hızlı şarjı var ama m51 de de pil büyük avantaj benim gibi 5 sene kullanılacaksa nekadar büyük pil okadar iyi gibi sanki m51 den yanayım gibi.
haydaa Poco X3 NFC kafamı çeldi çok pis kararsız kaldım 🙂
https://www.epey.com/akilli-telefonlar/karsilastir/588658-596223-615620/samsung-galaxy-m51_realme-7-pro_poco-x3-nfc-128gb/
@scknn poco yu neden önermiyorsun dostum?
Realme 7 pro ve m51 arasindan tercih yapabilirsiniz. 7 pro nun benim yasadigim eksi yanlari - bazen instagramdan bildirim sorunu oluyor biraz gec geliyor yani bildirim , aksesuar konusunda zayif samsung kadar yaygin bulamiyorsun aksesuarlarini (mesela ben zirh gibi kiliflari kullanmayi seviyorum iyi koruyan fakat bulamadim , olasi bir adaptör veya kablosunda olusacak bir sorunda nasıl temin edecegim). Suan aklima gelen eksi yonleri bunlar.
Artilari + 65 watt hizli sarj cok buyuk bir nimet oldugunu anliyorsunuz 34 dk da fulleniyor , ekrani gayet yeterli , islemcisi her türlü işinizi kolaylikla yapicaktir. Genel olarak fp olarak çok memnunum.