1200tl falan satılırsa çok iyi olurda,yanlış hatırlamıyorsam geçen sene 1700'e almıştım, bir yandan alan kişininde elinde patlasın istemiyorum yani 1200tl uygun mudur ne diyorsunuz?Teşekkür ederim yorumunuz için.
Tamam o zaman hocam dediğiniz gibi yaparım,1300tl den fiyat koyarım 1200tl ye kadar düşerim 😀 peki hangi 2.el sitelerini önerirsiniz sahibinden.com dan başka site önerileriniz var mıdır?
Benden yana bir sıkıntı olmaz 😀 bir de milletin parasını çalacak halimiz yok ya 🙂 kimseyi mağdur etmeye gerek yok,umarım sıkıntısız istediğim fiyata satabilirim,tekrar teşekkür ederim hocam yorumların için.
şu an varsa sıfırı ya da benzeri bi laptopla karşılaştırıp ona gore fıyat dusmelısın. geçen sene ne kadara aldığın önemli değil zira kur sürekli değişiyor. fiyatı etkileyen başka nedenler de var. bana sorarsan 800-1000 civarı anca gider o makine.
800tl az oldu biraz sanki 🙁 benim aldığımda kur 1.6tl olması lazımdı şuanda 2.1tl , 1100-1200tl ye satabilirsem çok iyi olacak,ekran kartı kötü olmasa satmıyacağımda işte bf4 falan aldık oynayamıyoruz 🙂 ,teşekkürler hocam yorumun için.
1200tl falan satılırsa çok iyi olurda,yanlış hatırlamıyorsam geçen sene 1700'e almıştım, bir yandan alan kişininde elinde patlasın istemiyorum yani 1200tl uygun mudur ne diyorsunuz?Teşekkür ederim yorumunuz için.
Tamam o zaman hocam dediğiniz gibi yaparım,1300tl den fiyat koyarım 1200tl ye kadar düşerim 😀 peki hangi 2.el sitelerini önerirsiniz sahibinden.com dan başka site önerileriniz var mıdır?
Onu bir araştırayım neymiş,2.el ürün daha önceden hiç satmadığım için alıcı tarafından bir kazık yemek istemiyorum 😀
Benden yana bir sıkıntı olmaz 😀 bir de milletin parasını çalacak halimiz yok ya 🙂 kimseyi mağdur etmeye gerek yok,umarım sıkıntısız istediğim fiyata satabilirim,tekrar teşekkür ederim hocam yorumların için.
şu an varsa sıfırı ya da benzeri bi laptopla karşılaştırıp ona gore fıyat dusmelısın. geçen sene ne kadara aldığın önemli değil zira kur sürekli değişiyor. fiyatı etkileyen başka nedenler de var. bana sorarsan 800-1000 civarı anca gider o makine.
800tl az oldu biraz sanki 🙁 benim aldığımda kur 1.6tl olması lazımdı şuanda 2.1tl , 1100-1200tl ye satabilirsem çok iyi olacak,ekran kartı kötü olmasa satmıyacağımda işte bf4 falan aldık oynayamıyoruz 🙂 ,teşekkürler hocam yorumun için.
Marka modelini 2. el sitelerden araştır bakalım kaçtan satılıyor. Bir de benim laptoptan iyimiş bu.
Sizce ne kadar eder peki hocam 🙂 vallahi marka modeli nereden bakabiliyoruz yardımcı olursanız bakayım 😀