Çok paylaşıldı ama ben TS üyelerinin de görüşlerini merak ediyorum. GTA V de dahil olmak üzere birini seçecek olsanız o hangisi olurdu ?
Ben : GTA Vice City

Çok paylaşıldı ama ben TS üyelerinin de görüşlerini merak ediyorum. GTA V de dahil olmak üzere birini seçecek olsanız o hangisi olurdu ?
Ben : GTA Vice City

Son bir saat içinde 125 ziyaretçi, 91 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Grand Theft Auto : San Andreas
5 dururken başkasını seçene şaşarım 🙂
😀 mantık V diyor ama gönül eski serilerden bişi seçiyor 😀
@mert41994 ya bu battle field değil ki 2 çok iyiydi 4ün içine ettiler diyesin rockstar hep daha iyisini yapıyor 🙂
emre 'nin dediği gibi mantık ve grafik 5 diyor ama gta san andreas ayrı bir yere sahip
@eofdred orası öyle de şimdi misal benim için Vice City apayrı yere sahip, San Andreas keza aynı. Ne kadar teknoloji hastası da olsam 80'ler döneminin hastasıyım. Vice City'i de eskiden bulamazdık evde, giderdik internet cafelere orada oynardık. Hep ondan Vice City bir ayrıdır.
San Andreas'ın da ayrılığı çok farklı şeyler getirmesi eski oyuna göre, tam da bilgisayarı aldığım zaman gelmiş olması birde 😀 hala o kasam durur Pentium 4'lü 😀
Bu kadar övsemde elimi hiç IV'e sürmedim. Hep şu PC'deki stabilizasyon sorunları yüzünden ellemedim IV'ü. Umarım V ile alakalı birşeyler olmaz. 😀
Aynen 5-6 yılım geçti dile kolay asla kaybolmam o şehirde 😀 (Little Haiti belki)
3