Arşivleri karıştırırken eski bir fotomu buldum. Sene 2002 yada 2003. Gündelik hayatta kullandığım ve kendi sahip olduğum ilk dijital makinam. Olympus CAMEDIA D450 Zoom 😀 O zamanlar cep telefonlarında bırakın camerayı renkli ekran bile yok, instagram yok, feys yok. Ama Aynadan selfie var 😀 Bu koca canavar tam 1.3 Mp di 😀 Ama yinede şu zamanın kompact makinalarında daha iyiydi. 2.8-4 diyaframı, 640 ISO su, Üstte extra Bilgi için LCD si, Manuel ayarları, yani dslr like ve kompactların daha ayrılmadığı zamanlardı. 4 Tane kalem pille çalışırdı ( Duracell harici takınca, en fazla 10 kare çekebilirdik 😀 ) Meraklısına teknik özellikleri aşağıda. Aynı zamnada bikaç kare de fotoğraf sizlerle.
1,280 x 960 uncompressed top resolution
0.37-inch, 1.3-million-pixel CCD
3x Olympus f/2.8 to 4.4 optical zoom
114,000-pixel, 1.8-inch, color, wide-view, reflective LCD display
Includes 8 MB Olympus SmartMedia removable memory card

@gamsizm @yunus-emre

BeğenFavori PaylaşYorum yap