Gump @runforrest 23 Aralık 2020 - 12:46 İlk sezonu bitirdim, baya sarıyor güzel diziymiş. Favori karakterim yüzbaşı bu arada.. 😁 BeğenFavori PaylaşYorum yap Paylaş 9 4 6 Swiss Guvnor @swissguvnor Mükemmel dizi 23 Aralık 2020 - 12:48 Yanıtla Beğen 1 Gump @runforrest Tatlı bir matematiği var karakterlerin, senaryonun. Uzatmıyor fazla, golü atıp geçiyor çoğu sahnede. Kıvamı tam bana göre akıyor.. 😀 23 Aralık 2020 - 12:52 Yanıtla Beğen 2 arandur @arandur Sevemedim sitcom dizileri. Bunu da kardeşim yemek yerken izliyor hep. Ben altyazılı bir yapımı yemek yerken izleyemiyorum, dublaja almak gerek. Dublajlı da tatsız olacağından es geçtim 🙂 23 Aralık 2020 - 13:27 Yanıtla Beğen fatihkaya41 @fatihkaya41 Sonuna gelememiştik netflixten tüm karakterleri çok iyi kullanmışlar dizide. 23 Aralık 2020 - 13:49 Yanıtla Beğen 1 Gump @runforrest Hakikaten öyle, hepsi ayrı ayrı iyiler. 23 Aralık 2020 - 13:55 Yanıtla Beğen Anıl @anilkirac Gina <3 23 Aralık 2020 - 17:01 Yanıtla Beğen İptal
Mükemmel dizi
Tatlı bir matematiği var karakterlerin, senaryonun. Uzatmıyor fazla, golü atıp geçiyor çoğu sahnede. Kıvamı tam bana göre akıyor.. 😀
Sevemedim sitcom dizileri. Bunu da kardeşim yemek yerken izliyor hep. Ben altyazılı bir yapımı yemek yerken izleyemiyorum, dublaja almak gerek. Dublajlı da tatsız olacağından es geçtim 🙂
Sonuna gelememiştik netflixten tüm karakterleri çok iyi kullanmışlar dizide.
Hakikaten öyle, hepsi ayrı ayrı iyiler.
Gina <3