Telefonun sıfır fiyatına bakıyorum (128-8 gb ram) 3900 lira civarı. Ee sen kullandın, elin değdi diye mi ben 700 lira fazla vereceğim bu telefona.
Ürünü koymadan önce bir bakar insan der ki "bunun sıfırı şu kadar ben o yüzden biraz kırayım" ama o yeti yok. Herşeyde böyle durum.

Özel üretim heralde 😃.
@polystyrene kıymetlimissssss
Açık arttırma da yapabilirdi iyi ki fiyat yazmış.
Faladdin Limited Edition.
Mağazadan yada telefoncudan yüksek bir fiyata almış olabilir. 5000+ gibi bir fiyata aldı ise 300 lira kırayım öyle satayım demiş olabilir. Bu senaryo bile haksız olduğu gerçeğini değiştirmez tabi ki.
Dayanamadım mesaj atıp sebebini sordum. "Cihaz benim değil bir arkadaşın 3500'e verim mi dedi"
@type_writer çok mantıklı 😃 biz aracıyız.
Onların gıymetli ellerine nasıl laf edersin?😀
Mıncırıklara boğmuş cihazı tabi değerli olcak 😃