Hoparlörleri çok kaliteli bu eski cihazların. 🙂 Ben 70lerden kalma bir pikap bulmuştum amcamlarda. Hoparlörlerini bilgisayara bağladım bir şekilde. Açık ya ön tarafı kardeşim almış eline bir şey bir gün (1-2 yaşında falan masanın üzerinde) hoparlörün kağıt kısmına sokuyor! 😀 Lan napıyorsun demeye bile fırsat kalmadı cart diye yırtıldı kağıdı. 🙂
Zamanında ne paraydı bunlar. Gazeteler kuponla verirdi. Şimdi ise yüzlerine bakan yok. Çok değil 10 sene sonra antika görülmeye başlanır. 😀
Omuza atıp düşük bel bol kot pantolonla sokaklarda hiphop dinlemelik.
Hoparlörleri çok kaliteli bu eski cihazların. 🙂 Ben 70lerden kalma bir pikap bulmuştum amcamlarda. Hoparlörlerini bilgisayara bağladım bir şekilde. Açık ya ön tarafı kardeşim almış eline bir şey bir gün (1-2 yaşında falan masanın üzerinde) hoparlörün kağıt kısmına sokuyor! 😀 Lan napıyorsun demeye bile fırsat kalmadı cart diye yırtıldı kağıdı. 🙂
kesinlikle 🙂orta kademeye getirmeden zemini titretiyor 😀