@gurkan-atilgan Milliyetçi biri olarak düşünmeyin ama yaşadığımız yerler kolay alınmadı. Büyüklerim hep asker bu sebepten o şekilde bir terk ediş şu an problem olmasa da hükümetler değişip, insanlar değişip ülke düzeldiğinde geri gelememek problem olur.
İki sene önce Clio gözüme çok kötü görünürdü, kesinlikle almam derdim. Şuan bir BMW, Mercedes'den farkı yok. Çünkü elimde ondan bile yok. Erişilmez bir seviyede 🙂
ben son üç yıllık kendi harcamalarım üzerinden kendi enflasyonumu ölçtüm, %300 civarı. ki buradaki çoğu kişiyle yaşam standartımız ve harcamalarımız benzerdir. yani çoğu kişi için geçerli bu oran. kimin maaşı 3 katına arttı bu süreçte ?
Kanlarıma nankörlük olmasa ilk fırsatta siyasi iltica yapardım. Artık yaşanmaz bir ülke oldu.
kanlarına?
@gurkan-atilgan Milliyetçi biri olarak düşünmeyin ama yaşadığımız yerler kolay alınmadı. Büyüklerim hep asker bu sebepten o şekilde bir terk ediş şu an problem olmasa da hükümetler değişip, insanlar değişip ülke düzeldiğinde geri gelememek problem olur.
İki sene önce Clio gözüme çok kötü görünürdü, kesinlikle almam derdim. Şuan bir BMW, Mercedes'den farkı yok. Çünkü elimde ondan bile yok. Erişilmez bir seviyede 🙂
Opsiyonlar da hariç bu fiyata
Bütün opsiyonlar alınmış fiyatı bu.
2015 de en dolu clio 50-60 falandı
😀
ben son üç yıllık kendi harcamalarım üzerinden kendi enflasyonumu ölçtüm, %300 civarı. ki buradaki çoğu kişiyle yaşam standartımız ve harcamalarımız benzerdir. yani çoğu kişi için geçerli bu oran. kimin maaşı 3 katına arttı bu süreçte ?
Size özelmiş, o detayı atlamamak lazım 😏