Türkiye'de sıfır araba için para biriktireceğime yurtdışına taşınırım diyorum.
Son bir saat içinde 79 ziyaretçi, 49 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
10 yıl sonra.
Türkiye'de sıfır araba için para biriktireceğime ülke alırım diyorum.
ahahasgag
Hemen almadığın her şey zarar ettirir. Borç almak daha ekonomik.
Kaçın kurtulun.
Sıradan bi insan nasıl gidebilir ki? Zamanında gittik enayi gibi geri geldik.
87 model kısa renaulth var bizde. Salgın malgın derken evden dışarı da çıkılmıyor.
Yatacağız mecbur.
Modern arabalar klasik olamayacak derece ucuz malzemeden yapılıyor. Ancak çöp olur bunlar
Tofaş alır yanlarız artık.
@mrsocrates Bir de o konu var. 😥