#otoseyir bagaja çakmaklık girişi yaptırmak istiyorum. İşçiliğine güvendiğim bir ustadan aldığım fiyat 300₺. Sizce normal midir? Döşeme altından kablo çekilecek ve 12v giriş aparatı takılacak ucuna. Malzeme açısından maks. 100₺ tutar diye düşünüyorum.

BeğenFavori PaylaşYorum yap