Vay arkadaş bizim burada ki bu daire daha geçen hafta faizler düşmeden önce sekiz buçuk milyondu faizler düşünce 350.000₺ eve Zam gelmiş,

Vay arkadaş bizim burada ki bu daire daha geçen hafta faizler düşmeden önce sekiz buçuk milyondu faizler düşünce 350.000₺ eve Zam gelmiş,

Son bir saat içinde 96 ziyaretçi, 37 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
Faiz düşüşleri Mal sahibine yarıyor sadece
@satobiryani Yapılması gereken faizlerin düşürülmesi değil, insanların gelirinin arttırılması olmalıydı.
Ki ekonomist Özgür Demirtaş da bunu söylüyor.
@temp geliri artan insan yığınlarının hükümetlerin dağıttığı ulefeye ihtiyacı kalmaz o zaman da oyu istediğine verir iktidarda kalamazsin, borçlu ve yardıma muhtaç kalan halk nativ oy deposudur.
Ulany biz bu paraya öküz alırız,
Et kombinesi de alinirmiş ,bu nasıl bi para dokuz tirilyon bir daire ,
yaklaşık 1.2m € - portekizde 250k ya ev al yıllık 50k ıle gecınsen yüzde 5 le eurobonda koysan cok rahat 25 yıl yaşarsın ab vatandaşı olursun emeklilik içinde evi satar tr de bi köye yerleşirsin - betona bukadar para vermeyi anlıyamıyorum
@slim-shady Horoza sormuşlar tavuk mu yumurtadan çıkar yumurtami tavukdan diye Horoz benim için fark etmez ben ziker geçerim demiş ,para işinin kafayla direk alakası olmayabilir ..
@brave kiralamak daha iyi ayda 15.000₺ ye kiralama yapabiliyorsun
@brave Hasar goruyor sorun oluyor vs vs olmuyor bi sekilde bir de luks dairenin sorunu da buyuk oluyor
@brave orası bambaşka bi konu - cogunun arazısı devlet arazısı ve stad senın olamaz haliyle spor genel mudurlugunden kıralarsın - arazısı ıle stadıyla tamamı kulube ait stad bıldıgım yok benım -
kıra ev fıyatı olayına gelırsek tr de ortalama 17 yıldır istanbulda 25 yılın uzerındedır - inşaat maliyetlerine bakarsan olması gereken 12 yıl falan aslında ama rant cok fazla bi park bi metro degerı 3 e katlıyor
@brave oda artık riskli - kabası yarılamış alıyorsun ucuza geliyor sonra bi bakmışşın şirket batmış bi kamyon alıcaklı senin evin üzerinde hak idda ediyor - yeni yeni sigorta geldi ama ne kadar yaygın bilmiyorum
@brave gyo da sağlam firma yoktur - bunların nereyse tamamı bankadan dovızle borclanıp inşaat yapan firmalar eskiden maketle bile hepsini satarlardı şimdi ciddi zordalar devletin kdv alıcaklıları cogu 😀 nurolda farklı degıl yıllık 3b fınansal yukumluluklerı var guvence devlet tabı orasına gırmıyorum .d
Almak isteyen olursa burası ,mal Ceviz
8 milyon lira daha bir ceviz 😀
@arandur 9 milyon say sen onu
hangisini tercih ederdin 😀
yıllık 50k € ıle bu evde 25 yıl çalışmadan bi yaşammı yoksa üstteki lüx ev mi
https://www.green-acres.pt/en/properties/66003a-14.htm
@cryzboy43 Şato ne der bilmem ama ben minimalist bir insanım lux de sevmem kalabalik şehirde , bana ev müstakil bahçeli güneş paneli ve su kuyusu olan isı yalıtımlı kendi kendine yeten ev olsa yeter ,ne italyan mermere ihtiyacım var ne ceviz ağacından mutfak dolaplarında nede lüks iç dekorasyona
@gugukkuscusu Şoto derki haklısın bu müsrif yaşam tarzına gerek yok.
o paranın %1.02 sine adamlar ada satıyor nerdeyse.
https://youtu.be/uhLN9Q4yvjw?t=667
32 vadeli