Yahu arkadaşlar kafam çok karışık bi yardım ederseniz sevinirim. İlk öncelikle arkadaşlar dell 7537 pc almak istiyorum oyun oynamak için ama bir yandanda motorola moto g veya nokia lumia 1320 almak istiyorum ( bundan önce bir kez daha buna benzer bişi yazmıştım hayla karar veremiyorum ) bana bi yardımcı olun şuan s2 plus kullanıyorum sizce bu tlfn bana yetermi yoksa pc mi alsam ben oyun oynamayı özledim pc çok istiyorum ama şeytan işte kurcalıyor kafamı yardım ederseniz çok sevinirim
Son bir saat içinde 127 ziyaretçi, 26 kayıtlı kullanıcı giriş yaptı.
- © 2026 TeknoSeyir
- Hakkımızda
- İletişim
- Kullanım Koşulları
- Gizlilik Politikası
- Sosyal Ağ Kuralları
- RAM desteği bilendenal.com tarafından sağlanmaktadır.
- Sunucu desteği DGN Teknoloji tarafından
sağlanmaktadır.
Oyun için laptop alınmaz alcaksan masaüstü al. Telefon ise ömürlük kullanıcaksan 1520 alman daha mantıklı.
o telefon yeter sana israfçı olma. çok oyun iyi değildir kitap oku velespit filan sür. ha pcn yoksa al ama telefon niye varmış s2 işte zorun ne ?
Antikapitalist ben zaten bol bol kitap okuyan biriyim dikkat ettiysen yazımda özledim diyorum şu yazın napacaz oturup bol vakit geçirecez masaüstü olmaz arkadaşlar (belki) taşınabilir olması gerekiyor 🙂 yorumlar için tskler ama tam bilgi veren olursa sevinirim