Yahu arkadaşlar kafam çok karışık bi yardım ederseniz sevinirim. İlk öncelikle arkadaşlar dell 7537 pc almak istiyorum oyun oynamak için ama bir yandanda motorola moto g veya nokia lumia 1320 almak istiyorum ( bundan önce bir kez daha buna benzer bişi yazmıştım hayla karar veremiyorum ) bana bi yardımcı olun şuan s2 plus kullanıyorum sizce bu tlfn bana yetermi yoksa pc mi alsam ben oyun oynamayı özledim pc çok istiyorum ama şeytan işte kurcalıyor kafamı yardım ederseniz çok sevinirim

BeğenFavori PaylaşYorum yap